قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات گیتی باکس به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت گیتی باکس هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، مطالب عنوان شده و سایر خدمات ارائه شده توسط گیتی باکس به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات گیتی باکس است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین گیتی باکس از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های گیتی باکس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های گیتی باکس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اقدام کند.

تعریف فروشنده

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، توسط گیتی باکس از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود.
– سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا باشند و در هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل 1 روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در تهران و 2 روز بعد در شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.
– منظور از ۱ و 3 روز کاری، زمان آماده‌سازی و ارسال کالا به خریدار است- در صورتی که می خواهید سفارش خود را در همان روز ثبت سفارش و بصورت فوری تحویل بگیرید، این موضوع را از طریق تماس تلفنی و یا پیامک به گروه گیتی باکس اطلاع داده و گیتی باکس تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف موعد در خواستی شما آماده کرده و ارسال کند.
– خدمات پس ‌از‌ فروش گیتی باکس تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای خریداری شده را می‌پذیرد که محصول ارسالی دارای نقص سلامت فیزیکی از جمله شکستگی یا …. باشد و خریدار موظف است در زمان تحویل کالا حتما بسته ارسالی و محصول خریداری شده را چک کرده و از سلامت فیزیکی آن مطمئن شود.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات گیتی باکس استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به گیتی باکس از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام و یا واتس آپ پیام می دهید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که گیتی باکس نیز به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی شبکه های اجتماعی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه، امکان دارد گیتی باکس در صفحه شبکه های اجتماعی خود و یا در صفحه اصلی وبسایت www.gitibox.ir اطلاع رسانی کند. در صورتی که کاربران تمایل به اطلاع از محصولات جدید و تخفیفات و … باشند، می‌توانند از طریق بازدید مداوم از صفحه اصلی وبسایت گیتی باکس و دنبال کردن صفحات اجتماعی اینستاگرام گیتی باکس اطلاع پیدا کنند.
توجه داشته باشید شماره‌‌هایی که گیتی باکس از طریق آن با کاربران و مشتریان خود در تماس است، در وبسایت و صفحه اینستاگرام گیتی باکس درج شده است و در صورت تغییر شماره های تماس حتما در صفحات عنوان شده ویرایش می شوند.
بنابراین ارتباط با هر خط دیگری تحت عنوان گیتی باکس، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام گیتی باکس است .

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

گیتی باکس به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
گیتی باکس متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات گیتی باکس، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط گیتی باکس جزئی از اموال گیتی باکس محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار گیتی باکس است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای گیتی باکس محفوظ می‏‌دارد. محصولات گیتی باکس ممکن است توسط افراد زیر 18 سال به خریداری شود و در صورتی که خریداران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
در حال حاضر وب سایت گیتی باکس هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.gitibox.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. گیتی باکس به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت گیتی باکس به وسیله ارسال پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. گیتی باکس همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در گیتی باکس به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای گیتی باکس محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– گیتی باکس مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای گیتی باکس محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت گیتی باکس، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای گیتی باکس محفوظ است. گیتی باکس در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت گیتی باکس می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، گیتی باکس جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
– پرداخت در وبسایت فقط بصورت اینترنتی و از طریق درگاه بانکی صورت میگیرد و مبلغ کل صورتحساب می بایست در زمان ثبت سفارش تسویه گردد .
به طور کلی در وبسایت و حتی سفارش از طریق شبکه های اجتماعی گزینه پرداخت در محل وجود نداشته و این امر فقط برای خریداران از سطح شهر تهران و آن هم در صورتی که حداقل 50% مبلغ کل را به عنوان بیعانه پرداخت کرده باشند، جهت تسویه نهایی می توانند جهت پرداخت در محل با گیتی باکس تماس گرفته و یا مراتب را از طریق ذایرکت در اینستاگرام گیتی باکس و یا واتس آپ اطلاع رسانی کنند.
– از آنجا که گیتی باکس یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط گیتی باکس بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
– تحویل سفارش در هر آدرس ارسالی توسط مشتری حتی در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر است، ولی در این صورت خریدار موظف است آدرس تحویل را دقیق برای گیتی باکس ارسال کرده و بعد از تحویل نیز اطلاع رسانی کند
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
– در رابطه با سرویس تحویل برای سورپرایز فروشگاه اینترنتی گیتی باکس، سفارشات مربوط به سطح شهر تهران،  با هماهنگی اولیه ساعت تحویل و … تحویل داده می‌شود. در غیر اینصورت تمامی سفارشات در جلوی درب پلاک ثبتی و آدرس ارسالی تحویل داده می شوند.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان تخفیف دار که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد پیگیری سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که گیتی باکس هیچ‌گونه مسولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

گیتی باکس همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، چون محصولات شکستنی و حساس هستند ،تمامی سفارشات شهرستان ها توسط اتوبوس ارسال شده و اطلاعات تحویل بعد از ارسال به خریدار اطلاع رسانی می شود و خریدار جهت تحویل می بایست خود هماهنگی لازم را انجام دهد.
در صورتی که مشتری خود اصرار به ارسال سفارش توسط پست یا شرکت های حمل و نقلی را داشته باشد این امر با ضمانت و درخواست خود مشتری صورت می گیرد و گیتی باکس در سالم رسیدن محصول هیچگونه تعهدو ضمانتی نخواهد داشت برای کسانی که از وبسایت خرید می کنند هزینه ارسال و حمل و نقل در زمان نهایی کردن سفارش منظور شده است. در سطح شهر تهران نیز کلیه سفارشات بسته به نوع و اندازه سفارش با پیک یا خودرو آژانس (تاکسی اینترنتی) ارسال می شوند و برای کسانی که از وبسایت خرید می کنند هزینه ارسال و حمل و نقل در زمان نهایی کردن سفارش منظور شده است.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به گیتی باکس اطلاع داده شود و در ابتدا تصویری از کالای آسیب دیده برای گیتی باکس ارسال شده و نهایتا در صورت نیاز کالای آسیب دیده برای گیتی باکس ارسال شود و برای ارسال مجدد سفارش هماهنگی های لازم با گیتی باکس صورت گیرد.
ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض یک ساله گیتی باکس، دقت فرمایید که کد پیگیری خرید و همچنین شماره فاکتور خرید خود را از طریق دایرکت در اینستاگرام برای گیتی باکس ارسال فرمائید و از تاریخ  خرید به مدت یک سال گل خریداری شده (فقط گل شامل گارانتی است، باکس،  شیشه، متعلقات و … جزو گارانتی نمی باشد) شامل گارانتی تعویض به صورت کاملا رایگان می باشد و کلیه هزینه های ارسال و تعویض و ارسال مجدد محصول برای خریدار توسط گیتی باکس انجام خواهد گرفت.

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در گیتی باکس، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند.

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

1. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
۲. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
۳. نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
۴. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
۵. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به‌صورت مطلق.
۶. جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
۷. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
۸. کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.
۹. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفت‌وگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تایید نخواهد شد.
۱۰. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
۱1. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در گیتی باکس مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در گیتی باکس قیمت‏‌های خرده فروشی است که بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، گیتی باکس هیچ گونه مسئولیتی ندارد.